sâmbătă, 26 februarie 2011

Deodorantul meu!

Dupa ce am incercat ingrediente variate pentru ca reteta de deodorant sa fie aproape de perfectiune, am ales sa ma opresc la o combinatie de unt de cacao dezodorizat, ulei de cocos, bicarbonat de sodiu, amidon, u.e. de tea tree si de portocale. Rezultatul este de nota 10: un deodorant cremos, usor de aplicat, care se absoarbe destul de repede in piele, nu pateaza hainele, nu raman urme albe, se curata usor, miroase delicios si, cel mai important, are actiune si 24 de ore!
Iubesc deodorantul homemade, este produsul cosmetic care imi place cel mai mult; si retetele anterioare au fost eficiente dar tot timpul este loc pentru imbunatatiri, nu?

11 comentarii:

  1. Felicitari pentru el.Sa ai spor la vanzare.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ce ingrediente ai pus. E foarte important ca nu pateaza si are actiune 24 de ore.Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc, fetelor! din ce am observat, in general deodorantele homemade nu pateaza hainele, cel mult se ingalbenesc putin la axila insa la spalat se curata. cu acest deodorant nu mai apare nici galbeneala :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,

    vreau si eu un deodorant din-asta, suna minunat! :)

    Cum sa facem?

    Merci,
    Laura

    RăspundețiȘtergere
  5. poni, ma bucur ca iti place. trimite-mi un email sa stabilim detalii.

    RăspundețiȘtergere
  6. francesca,l-am folosit,cu mirosul lui,parca sunt in gradina bunicii,dupa cum iti spuneam si de crema de fata. Ar trebui sa le multumesc celor de la ILH ca am avut locurile alaturate :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. unde pot afla mai multe detalii despre acest produs, in legatura cu pretul lui si locul de unde poate fi achizitionat?

    RăspundețiȘtergere
  8. @anonim: ma poti contacta prin email sau poti comanda din magazinul virtual, ai link catre el in coltul din dreapta al acestei pagini :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cuvintele sunt insuficiente sa spun cât îmi place acest Deodorant solid. L-am comandat asa, sa nu zic ca nu încerc și de la Francesca....după tratamentul antiperspirant Vichy și multe alte chestii chemicals/non chemicals, favisan etc, îmi cam luasem gândul ca voi găsi vreodată ce vreau. Ei, am găsit și l-am adăugat și pe soț la folosire deci va fi nevoie sa-l re-comand curând:) Este Suuuper!:) Mai bun ca orice altceva și natural. Recomanf, Recomanf, recomand:)




    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu sunt în continuare uimită de eficiența sa! Mulțumesc!

      Ștergere
  10. Dupa ce am folosit 2 ani bicarbonat de sodiu, simplu, ca deodorant, am descoperit deodorantul Francescăi, si sunt convinsa ca e deodorantul perfect de care aveam nevoie.

    RăspundețiȘtergere