sâmbătă, 8 octombrie 2011

SPA BAR: sapunuri noi, un SPA la domiciliu, curatarea pielii si aromaterapie.


SPA BAR: sapun cu carbune activ si shea
SPA BAR: sapun cu sare si unt de shea
Am facut (deocamdata) doua sapunuri noi pe care le voi include in gama 'SPA BAR': unul este cu carbune activ iar celalalt cu sare (de Bazna si de mare). Cu toate ca e 'proaspat' am testat deja sapunul cu sare si imi place foarte mult spuma cremoasa pe care o face si mai ales felul in care mi-am simtit pielea dupa dus: fina si hidratata, curata si stralucitoare. In prezenta apei calde uleiurile esentiale au invadat baia si mirosea totul ca o livada de lamai plantati pe malul marii :)) - nu stiu daca exista asa ceva, stiu ca mie imi place foarte mult combinatia de lamaie si melisa (am mai folosit-o in alte sapunuri), iar de data aceasta am pus si rozmarin, asa, ca sa accentuez aroma mediteraneana.
Sapunul cu carbune activ miroase minunat de la combinatia de lavanda, tea tree si patchouli, vad ca imi curata bine pielea si nu mi-a uscat-o; ce nu vad sunt toxinele care pleaca din corpul meu (le-as spune bye-bye:)) dar am citit numai de bine despre carbunele activ asa ca-i cred pe toti ceilalti si astept sa vad rezultatele in viitorul apropiat.
Ambele sapunuri sunt deja disponibile in magazin, sper sa va placa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu