duminică, 22 ianuarie 2012

Un nou sampon solid: medicinal, impotriva dermatitei seboreice.

Ma bucur sa fac public faptul ca acest sampon a fost creat la cererea utilizatorilor, imi spune multe despre increderea pe care pe care o au in mine si eficacitatea produselor pe care le realizez :).
Gata cu lauda, o sa va povestesc despre noul sampon: este solid (hi, hi), contine, printre alte bunatati, ulei de neem, ulei de nuca, unt de shea (toate 3 sunt organice si nerafinate) si pulbere de spirulina. Pentru a accentua efectele uleiului de neem am "parfumat"samponul cu uleiuri esentiale de tea tree, lavanda si eucalipt, apreciate pentru efectele antibacteriene dar si calmante in acelasi timp.
Nu stiu cati cunoasteti proprietatile uleiului de neem dar eu va spun ca este unul dintre cele mai versatile uleiuri, are aplicatii universale, cu efecte vizibile in tratamentul acneei, eczemei, psoriazisului, dermatitei seboreice (scuame sau matrata), eficient pentru: arsuri, răni, negi, herpes, erupţii cutanate, căderea părului. Asadar, a fost prima alegere in momentul in care am gandit reteta pentru sampon. Apoi am ales spirulina care are intensă acţiune biologică şi cicatrizantă, stimulează refacerea tesuturilor, contribuie la eliminarea toxinelor, ameliorează iritaţiile şi reduce inflamarea pielii, hidrateaza si mineralizeaza intens pielea si parul.
Asa cum sunteti deja obisnuiti si acest sampon face o spuma bogata, datorita cantitatii considerabile de ulei de ricin; clatirea parului trebuie facuta cu apa si otet de mere, sau suc de lamaie pentru cine nu agreaza mirosul otetului, macar o data la 2-3 spalari. Insist asupra acestui aspect deoarece calcarul din apa are tendinta de a se depune pe ce apuca iar sampoanele naturale nu contin agenti anticalcar cum sunt cele din comert; otetul este recunoscut ca remediu natural in aseasta situatie, in plus, va regla si Ph-ul scalpului iar parul va fi sanatos si stralucitor.
Utilizarea samponului solid presupune asumarea unor noi deprinderi insa o data ce ati inceput sa-l folositi si respectand sfaturile mele, veti vedea rezultatele in timp scurt.
Manufacturarea si utilizarea sapunului si a samponului solid reprezinta pentru mine o sursa enorma de satisfactie; sa stiu ca pot sa ma ingrijesc natural (si implicit sanatos) si in acelasi timp fara contributii poluante (ma refer aici si la ambalajele produselor din comert, in timp ce eu ambalez sapunurile in hartie reciclata :)) ma face sa fiu zilnic recunoscatoare ca am descoperit aceasta magie.
In curand samponul va fi disponibil in magazin.
Pe curand!

3 comentarii:

  1. Vezi? Gand la gand cu bucurie!!! Si eu ma gandeam ca n-ai mai venit cu nimic de ceva timp. Cum ti-am spus, de cate ori folosesc ceva de la tine ,imi vine sa strig: Francesca, te iubeeesc!!! :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult cum arata noul sampon solid si sunt convinsa ca e de cea mai buna calitate !

    RăspundețiȘtergere
  3. Geta, iti multumesc, apreciez parerea ta pentru ca stiu ca te pricepi :)
    @Diana, da, mi s-a parut interesant gandul meu din dimineata trecuta corelat cu postarea ta..., frumos, nu? Pup si eu!

    RăspundețiȘtergere