vineri, 31 mai 2013

Serum facial

Ser antirid cu coenzima Q10.
  De ce sa folosim un serum facial?
  Hai sa aflam ce este un serum, cum actioneaza si apoi tragem concluzia: avem, sau nu, nevoie de el.
  Ca si consistenta este un lichid vascos, uleios; ca si componenta este format doar din parti active bogate in acizi grasi esentiali, antioxidanti si vitamine; daca este corect formulat, moleculele ingredientelor patrund adanc in piele avand capacitatea de a trata diverse probleme ale tenului: riduri, roseata, deshidratare, lipsa fermitatii, etc. Fiind o formula concentrata este suficienta o cantitate foarte mica de produs pentru a fi aplicata pe zonele tinta.
  Diferenta dintre creme si serumuri este ca primele au moleculele mai mari - acest lucru inseamna ca patrund in straturile superficiale ale pielii unde vor face hidratarea si vor "sigila" suprafata pentru a evita pierderile de apa - iar celelalte, asa cum am mai scris, vor aduce nutrientii in straturile profunde, hranind celulele cu elementele necesare, dupa caz.
  Aplicarea unui serum se va face pe pielea curata, dupa utilizarea unui toner si inainte de crema; eu recomand ca aceasta procedura sa fie facuta seara, cu 2-3 ore inainte de culcare. Pentru tenul foarte uscat serul este bun a fi folosit atat ziua cat si seara.
  Serul facial pe care-l folosesc eu este unul cu efecte antirid, are la baza grasimi vegetale - ulei de argan, de cocos, de avocado si unt de shea, toate nerafinate si organice - insotite de coenzima Q10, vit. A, vit.E, un strop de ceara de albine si ulei esential de geranium. Obisnuiesc sa-l aplic dupa tonifiere fara sa mai folosesc nici un alt produs (cel putin in aceasta perioada, toamna si iarna folosesc seara exfolianti AHA si BHA).
  Eu una, simt ca imi merge bine folosind si ser, voi cum procedati?
  Daca aveti curiozitatea sa incercati serul meu va invit in magazin.
  Sper sa va placa!
Cu drag,
F.

2 comentarii:

  1. foarte dragut :)
    si eu sunt adepta serurilor si incerc sa recomand tuturor.
    mult spor in ceea ce faci !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Da, un serum bine formulat aduce multe beneficii.

    RăspundețiȘtergere