joi, 31 octombrie 2013

Crema de ingrijire pentru corp

   Sunt inca sub efectul iasomiei si m-am gandit sa scriu repede-repede pana nu imi trece...

RASFAT SI INGRIJIRE - CREMA HIDRATANTA

  Iasomia s-a lipit de mine aseara, dupa ce m-am rasfatat cu inca o portie din crema bogata, minunata, parfumata; imi place atat mirosul cremei (combinatia dintre uleiul de cocos si absolutul de iasomie este delicioasa) cat si felul in care imi simt pielea dupa aplicare: catifelata, hidratata, satinata...
   Am numit aceasta minunatie dupa felul in care ma simt atunci cand o folosesc: rasfatata si ingrijita; datorita bogatiei de elemente nutritive - minunatul unt de shea, uleiuri vegetale de cea mai buna calitate, active pretioase pentru hidratare (ureea, provitamina B5, alantoina, glicerina) - nici nu am cum sa ma simt altfel.
   Crema este disponibila in magazin.
   Sper sa va placa!

2 comentarii:

  1. Este pur si simplu geniala crema! Ma topesc dupa miros, hidrateaza foarte bine, am recomandat-o tuturor prietenelor mele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc, Dorina! Eu, pur si simplu, ador sa pregatesc aceasta crema :)!

    RăspundețiȘtergere