sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Exfoliant facial cu perle de jojoba si extract aromatic de caise.

Exfoliantul meu!
Am sa incep descrierea acestui scrub facial incercand sa reproduc in cuvinte mirosul sau: imagineaza-ti o tarta dulce, zemoasa, parfumata din caise bine coapte si portocale! Cam asa! Daca ma intreaba cineva despre exfolierea faciala voi reaspunde ca da, este necesara pentru ca tenul sa arate mereu luminos; indepartarea celulelor moarte si hranirea celor noi cu produse bine formulate vor avea efecte atat imediate cat si pe termen lung.
Exfolierea o poti face mecanic, cu produse ce contin particule ce ajuta scopului propus sau chimic, dar despre acest tip de exfoliere voi scrie in curand o noua postare.
Asadar, exfolianti mecanici poti cumpara produse gata formulate, sau poti folosi amestecuri de cereale (tarate de grau, de ovaz, etc) in combinatie cu miere sau ulei de masline, in functie de tipul de piele. Eu sustin acest procedeu, este sanatos, usor de utilizat si ieftin.
Totusi, nu pot sa nu recunosc ca am tot timpul in baie si o cutiuta cu minunea din imeginea mai sus: pentru zilele in care imi este lene sa imi pregatesc amestecul sau sa curat baia de frimiturile de tarate :). Da, exfoliantul la cutie este comod, rezultatele sunt excelente de la prima aplicare iar mirosul sau este de-li-cios!!!
Despre ingredientele sale si proprietati te invit sa citesti in descrierea produsului din magazin.
Sper sa iti placa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu