miercuri, 26 februarie 2014

Crema pentru dermatita atopica.

Dragilor, 
Crema pentru dermatita atopica.
Crema pentru dermatita atopica.
aşa cum știți (sau, cel puțin, majoritatea cititorilor mei știe) cel mai mult îmi place să fac produse personalizate. Am să vă spun și de ce: în primul rând, creativitatea mea, în vederea combinarii ingredientelor, este liberă; în al doilea rând mă simt măgulită de încrederea care îmi este acordată și energia pe care o primesc o transpun în produsul dorit; atunci îmi ies cele mai bune, cele mai frumoase, cele mai sănătoase, cele mai CE cosmetice. Poate exagerez, dar așa simt de fiecare dată dupa ce creez un produs în condițiile de mai sus. Desigur, iubesc să fac sapun, mă relaxeaza să refac rețetele cremelor "standard" și ador să fac produse personalizate.
Zilele trecute am vorbit cu o prietenă care își dorea o cremă pentru micuta ei; aceasta are dermatita atopica pe corp și obrăjori. Așadar i-am pregătit cu drag o cremă hidratantă cu unt de shea, ulei de rășină de brad (obținut dupa o reteta proprie), ulei esențial de mușețel roman și multe active care au rol hidratant și reparator pentru pielea atopică. Sunt foarte încântată de ceea ce a ieșit, după utilizare pielea se simte satinată, este delicat parfumată. Sper din suflet să o ajute pe micuță!

4 comentarii:

  1. Buna seara

    As dori sa cumpar crema pentru dermatita atopica. Si bebelusul meu are aceeasi problema si am incercat o multitudine de unguente fara nici un rezultat. Aveti un numar de telefon sau o adresa de mail unde as putea face o comanda ?
    Multumesc frumos
    Valentina (valentinabaintan@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua! as dori sa comand aceasta crema, cum as putea? Multumesc. Adresa mea veronica_bostan@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Veronica, iti multumesc pentru atentie! Iti voi trimite un email cu detaliile. Numai bine!

      Ștergere