luni, 10 iulie 2017

Doi prieteni fara de care m-as fi descurcat in vacanta....

...insa mi-a fost tare bine sa-i am langa mine.
gel cu vitamine si lotiune repelenta
Este vorba despre gelul hidratant si vitaminizant si lotiunea impotriva insectelor. Tare bucuroasa am fost cand m-am intors acasa si am vazut ca tenul meu arata perfect, dupa 12 zile de vacanta petrecute la malul marii, in soare, caldura si seceta. A fost cel mai cald sfarsit de iunie din ultimii 10 ani, asa spuneau localnicii.
Am folosit gelul de 3-4 ori pe zi, pe ten gat si decolteu. Dimineata aplicam si crema de zi, mai mult pentru ca are SPF10+. Seara, doar gel, am simtit ca este suficient. Tot timpul mi-am simtit pielea hidratata si sanatoasa; acasa am observat ca ridurile fine erau ameliorate - cele fine, de expresie, care de obicei se accentueaza la mare, mai ales intre sprancene si la coada ochilor pentru ca stau incruntata din cauza luminii puternice :).
crema hidratanta pentru ten, SPF10+
Scriu cate ceva despre gel, in general postez pe facebook despre elEste un produs intens hidratant, cu doze maxime din vitaminele A, C şi E şi acid hialuronic, tot în doză maximă. Se poate aplica şi dimineața şi seara. Potrivit tuturor tipurilor de ten. (dacă există probleme speciale ale tenului ar fi bine sa le cunosc). 40 lei/30 ml., recipient sterilizat, cu pompiță. Este parfumat cu absolut de iasomie.
Am ales acest luxuriant parfumant pentru că este asociat cu feminitatea, cu dragostea, cu intuiția, cu Luna şi zeița Diana, cu aspecte ale creației materne, floarea cu cinci petale fiind considerată "steaua speranței divine".
Uleiul esențial de iasomie este unul dintre cele mai eficiente pentru stările de neliniște nervoasă, anxietate, depresie.

Si de lotiunea repelenta am fost foarte multumita, am ajuns acasa cu 0 intepaturi de insecte - in zona unde am fost cazati erau viespi si tantari cu zecile. Dar lotiunea imi e prietena de mult timp, stiam ce poate, ma bucur ca nu m-a dezamagit.
In trusa de ingrijire mi-ar fi placut sa am inca un produs: crema fara clatire pentru par. Contine provitamina B in cantitate mare, astfel parul este hranit, hidratat si protejat in acelasi timp. Inainte de plecarea in vacanta mi-am ocupat timpul cu altceva si nu am mai facut-o. In anii trecuti mi-a fost tare utila, mi-a protejat bine parul de apa sarata, vant si soare. De data aceasta am improvizat, am aplicat balsamul de par si inainte de spalare. Rezultatul a fost multumitor :).

Daca simti ca produsele de mai sus ar fi potrivite pentru tine, da-mi, te rog, de stire. Le voi pregati cu drag.
Sper sa iti placa!
Francesca.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu